Κυριακή, 25 Ιανουαρίου 2009

Βραβείο Proximidade

Βραβείο φιλίας από την Μαρία Νικολάου

Χτες το πρωί η Μαρία Νικολάου με ειδοποίησε ότι μου δίνει το βραβείο Proximidade και μου τόνισε μάλιστα ότι «δεν σηκώνει κουβέντα» και ότι πρέπει να το δεχτώ αμέσως. :-)

Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:

«Αυτό το ιστολόγιο επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα ιστολόγια είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι ιστολόγοι προσπαθούν να βρουν φίλους και να γίνουν φίλοι μεταξύ τους. Τα βραβεία δεν τους ενδιαφέρουν για την προσωπική τους άνοδο! Ελπίζουμε ότι, μόλις κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, θα δημιουργηθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλούμε να προσέξετε λίγο περισσότερο αυτούς τους συγγραφείς! Το συγκεκριμένο βραβείο για ιστολόγια πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας ιστολόγους που, με τη σειρά τους, θα το προτείνουν σε οκτώ δικούς τους αγαπημένους ιστολόγους κ.ο.κ.»

Κοντολογίς, έχουμε ένα βραβείο που ενώνει με δεσμούς φιλίας άτομα τα οποία έχουν blog. Με χαρά μου είδα ότι η Μαρία με συμπεριέλαβε στη λίστα της.

Μαράκι, σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή και, κυρίως, για τη φιλία σου. Φυσικά, δέχομαι το βραβείο και, με τη σειρά μου, το απονέμω στα ιστολόγια:

Κατερίνα Καριζώνη
Ποίηση και ποιητής
Dark Rain Paths
and33
Το εργαστήρι του Θοδωρή Βοριά
Μη σβήσεις το φως
Dark Virtual Poetry
το τσαλίμι

Παρακαλώ τους 8 «δικούς μου» φίλους-ιστολόγους να πάρουν τη σκυτάλη και να προχωρήσουν στη δημοσίευση της δικής τους λίστας. Καλή μας συνέχεια!
Δημοσίευση σχολίου