Σάββατο, 18 Απριλίου 2009

Μίκης Θεοδωράκης, Στα περβόλια


Τραγουδά ο Μανώλης Μητσιάς.
Μπουζούκι παίζουν ο Κώστας Παπαδόπουλος και ο Λάκης Καρνέζης.
Την ορχήστρα διευθύνει ο Μίκης Θεοδωράκης.

Στα περβόλια

Μουσική & στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

Στα περβόλια μες στους ανθισμένους κήπους
σαν άλλοτε θα στήσουμε χορό
και το Χάρο θα καλέσουμε
να πιούμε αντάμα και να τραγουδήσουμε μαζί

Κράτα το κλαρίνο και το ζουρνά
κι εγώ θα 'ρθώ με τον μικρό μου τον μπαγλαμά
αχ, κι εγώ θα 'ρθώ...
μες στης μάχης τη φωτιά με πήρες, Χάρε
πάμε στα περβόλια για χορό

Στα περβόλια, μες στους ανθισμένους κήπους
αν σε πάρω, Χάρε, στο κρασί
αν σε πάρω στο χορό και στο τραγούδι
τότες χάρισέ μου μιας νυχτιάς ζωή

Κράτα την καρδιά σου, μάνα γλυκιά
κι εγώ είμ' ο γιος που γύρισε για μια σου ματιά
αχ, για μια ματιά...

Για το μέτωπο σαν έφυγα, μανούλα
εσύ δεν ήρθες να με ιδεις
ξενοδούλευες και πήρα μόνος μου το τρένο
που με πήρε πέρ' απ' τη ζωή...

Από το έργο τού Μίκη Θεοδωράκη Το τραγούδι τού νεκρού αδελφού (1962)

Translatum: Music and Lyrics - Μίκης Θεοδωράκης, Στα περβόλια (video clip and lyrics)
Δημοσίευση σχολίου