Κυριακή, 10 Μαΐου 2009

Απόστολος Καλδάρας & Γιώργος Σαμολαδάς, Το καναρίνι


Πηγή: wikipedia

Ακούσαμε τα «κόκκινα» τ' ουρανού, του χρόνου και της καρδιάς, αλλά αφού νωρίτερα διαβάσαμε για το κίτρινο ξωτικό κι επειδή τα ξωτικά είναι ακριβοθώρητα, ας περάσουμε σ' ένα γλυκύτατο πλάσμα στο ίδιο χρώμα.

Απ' την ίδια εκπομπή της ΕΤ1 την πρωτοχρονιά τού 2000, έχουμε πάλι τον Γιάννη Πάριο, τον Γιώργο Νταλάρα και τον Μανώλη Καραντίνη, που τραγουδούν και παίζουν για «Το καναρίνι». Αυτή τη φορά «φωνάζουν» λιγότερο και είναι υπέροχοι. :-)




Το καναρίνι

Μουσική: Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος

Αχ καναρίνι μου, καναρινάκι μου
αχ καναρίνι μου γλυκό
πάρ' το φαρμάκι μου πάρ' το σαράκι μου
και κάν' τα όμορφο σκοπό

Στη φυλακή σου βάλε με
μα διώξε μου τον πόνο
εσύ που ξέρεις να ξεχνάς
με το τραγούδι μόνο

Αχ καναρίνι μου, καναρινάκι μου
πες μου τι κάνεις σαν πονάς
πού βρίσκεις τη φωνή
πού βρίσκεις δύναμη
και κάθε μέρα τραγουδάς

Στη φυλακή σου βάλε με
μα διώξε μου τον πόνο
εσύ που ξέρεις να ξεχνάς
με το τραγούδι μόνο

Το τραγούδι ανήκει στο δίσκο «Πού θα πάει πού» (1974) με ερμηνευτή τον Γιάννη Πάριο
Δημοσίευση σχολίου