Κυριακή, 21 Ιουνίου 2009

Γιώργος Μουζάκης, Το ταγκό τής Αθήνας


Πρώτη εκτέλεση

Το ταγκό τής Αθήνας

Μουσική & στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Πρώτη εκτέλεση: Καίτη Μπελίντα

Το πιο όμορφο ταγκό
το ταγκό τής Αθήνας
ταγκό ερωτικό
το ταγκό τής Αθήνας

Με φώτα λιγοστά
κι η αγάπη μου πλάι
και τότε ερωτικά
η καρδιά μου χτυπάει

Έρωτα μεγάλο και δυνατό
νιώθει η καρδιά μας με το ταγκό
μες στην αγκαλιά μου θα σε κρατώ
και με τα φιλιά μου θα σε μεθώ

Το πιο όμορφο ταγκό
το ταγκό τής Αθήνας
για σένα τραγουδώ
το ταγκό τής Αθήνας

Το πιο όμορφο ταγκό
το ταγκό τής Αθήνας
ταγκό ερωτικό
το ταγκό τής Αθήνας

Έρωτα μεγάλο και δυνατό
νιώθει η καρδιά μας με το ταγκό
μες στην αγκαλιά μου θα σε κρατώ
και με τα φιλιά μου θα σε μεθώ

Το πιο όμορφο ταγκό
το ταγκό τής Αθήνας
για σένα τραγουδώ
το ταγκό τής Αθήνας

Τραγούδι τής δεκαετίας τού '50
Δημοσίευση σχολίου