Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2009

Μαρία Παπαδοπούλου, Μασκαρεμένοι


Δίσκος: Buddha Bar V by David Visan (Various Artists) [2003]

Μασκαρεμένοι

Μουσική & στίχοι: Μαρία Κ. Παπαδοπούλου
Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Παπαδοπούλου

Συμπαίκτες λέξεις και καρδιές
άγγελοι και ψεύτες
στις φοβισμένες τους ματιές
βάφτηκαν όλοι κλέφτες.

Πληγή στην πίστη μου μονάχη μου ελπίδα
για όσα η μοίρα μου μου έταξε και είδα

Κι εγώ τους βλέπω προσπερνούν
ξένοι παγωμένοι
φιγούρες που οπλοφορούν
μασκαρεμένοι

Γλυκιές παλάμες παιδικές
πείτε μου ποιος θα τις βλάψει
κληρονομιά τούς φύλακες
κάποιος θα βρει να τις κάψει

Μα όσα πίστεψα ξανά θα τα πιστέψω
στο καρναβάλι των αγρίων δε θα παίξω

Κι εγώ τους βλέπω προσπερνούν
ξένοι παγωμένοι
φιγούρες που οπλοφορούν
μασκαρεμένοι

Από το δίσκο τής Μαρίας Παπαδοπούλου «Φεγγαροστόλιστα» (1999)
Δημοσίευση σχολίου