Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2009

Νίκος Γρηγοριάδης, Από τους πυρήνεμους (11 - 17)


Μίμης Πλέσσας & Δανάη - Στέλλα Γκρέκα, Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου (με τον Κώστα Χατζή)

[Από την ενότητα Από τους πυρήνεμους]

11

Έτσι που πάσχιζε
σ' όλη του τη ζωή ν' αγαπηθεί,
δεν πρόφτασε ν' αγαπήσει.

12

Δεν ξέρω να μιλώ -
όλα μου τα χρόνια τα ξόδεψα
κοιτώντας.

13

Δοκίμασα να σ' αρνηθώ -
πάλι εγώ ήμουν
ο χαμένος.

14

Δεν είσαι εσύ
που τόσο εύκολα με πείθεις -
η καρδιά μου έχει ανάγκη
να πιστεύει.

15

Αυτόν με το λουλούδι στο χέρι να φοβάσαι -
πολιορκεί την καρδιά σου!

16

Εγώ σε βρήκα -
κι ήθελα τόσο πολύ να με βρεις
εσύ

17

Σφίγγεσαι πάνω μου και μικραίνεις,
ώσπου γίνεσαι τρυφερός χτύπος.


Από τη συλλογή Η απουσία και ο λόγος (1985)

Translatum: Οι ποιητές της Θεσσαλονίκης τον 20ό αιώνα και ως σήμερα
- Νίκος Γρηγοριάδης
Δημοσίευση σχολίου