Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2009

Μαρία Κέντρου-Αγαθοπούλου, Απόψε



Γιάννης Πάριος, Απόψε

Απόψε

Είχα να σου πω τόσο πολλά απόψε
για τις μέρες που λείπεις μακριά μου
και μου κλείνουν οι ουρανοί τη θωριά σου
και μου φράζουν τα βουνά τούς δρόμους
και μου μπερδεύουν οι πέτρες
το νήμα τής εγκαρτέρησης...
Μα πώς φυλλορρόησαν απόψε τα λουλούδια
κι έβαψαν τα πέταλά τους στη λίμνη τής αγωνίας
και δεν έχω ούτ' ένα ρόδο να σου στείλω,
ένα ρόδο βαμμένο στη ματωμένη δύση.
Κι είχα τόσα απόψε να σου πω,
που σταμάτησ' ο αγέρας να κρυφακούσει
έξω απ' την πόρτα τής συλλογής μου
και να τα ψιθυρίσει αύριο στους κάμπους
και να τα πάρουν ύστερα τα λουλούδια
και νάν' η Άνοιξη όλη αγάπη κι ευωδιά.
Κι όμως, πρέπει να σου τα γράψω απόψε!
Μα δεν φωτίζει ο ουρανός κι είναι σκοτάδι
κι είναι σβησμένο το λυχνάρι αυτής της νύχτας
κι είχα τόσο πολλά απόψε να σου πω...

Από τη συλλογή Ψυχή και τέχνη (1961) της Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου

Translatum: Οι ποιητές της Θεσσαλονίκης τον 20ό αιώνα και ως σήμερα
/ Μαρία Κέντρου-Αγαθοπούλου
Δημοσίευση σχολίου