Κυριακή, 6 Δεκεμβρίου 2009

Ορέστης Αλεξάκης, Ενσώματος


Άκης Πάνου & Άννα Μπακιρτζή, Όταν σημάνει η ώρα
(τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Βούλα Γκίκα - μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
/ δίσκος: Επίσημη αγαπημένη (1968))

[Από την ενότητα Ταρατατάμ ή το ξόρκι]


Ενσώματος

Άδειασαν τα μπαρ από νωρίς
Πάλι λησμονήθηκα στο σώμα
Θέλετε να πιούμε κάτι ακόμα;
Σε ποιο μέλλον ψάχνεις να με βρεις;

Δρόμοι μουσκεμένοι στη βροχή
Πλαστικά νερά και φώτα νέον
Είσαστε Τοξότης είμαι Λέων
Είμαι το ποτάμι κι είσαι η γη

Νύχτα των αμόλυντων παθών
Δυο τυφλοί στην πύλη τής αβύσσου
Φωτοκρήνη το άσπιλο κορμί σου
Στη γαλάζια πάχνη των βυθών

Σου μιλώ τη γλώσσα τής σιωπής
Σε κρατώ σαν γύψινο εκμαγείο
Μέσ' από το γυάλινο ενυδρείο
Μάταια κάτι θέλεις να μου πεις

Κάποιος στης ψυχής μου το κελί
Το κερί του ανάβει και πλησιάζει
Μέσ' απ' την ομίχλη με κοιτάζει
Το φαρμακωμένο μου σκυλί

Από τη συλλογή Μου γνέφουν (2000)

Translatum: Favourite Poetry - Ορέστης Αλεξάκης
Δημοσίευση σχολίου