Τρίτη, 7 Απριλίου 2009

Γιώργος Πολυχρονιάδης & Κώστας Πεΐδης, Μάγισσα



Μάγισσα

Μουσική: Γιώργος Πολυχρονιάδης
Στίχοι: Κώστας Πεΐδης
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Πολυχρονιάδης

Πες στο βιβλίο τής ζωής μου
πόσες φορές έφταιξα, πες μου
αν γύρισα στον κόσμο τον τρελό
πες μου στο φως των καντηλιών.

Πες μου, μάγισσα, το χθες μου
πόσες αδίκησα ψυχές
αν μπορέσω ν' αγαπήσω
πες μου, μάγισσα, το χθες.

Πέντε μοίρες μού 'γνεψαν υφάδι
πέντε μέρες όμορφες να ζω
και τις δέκα μέσα στο σκοτάδι
μόνος μου τον κόσμο να μισώ.

Άφησα τώρα στον καθρέφτη
πίσω μια γέρικη μορφή
κι άκουσα την καρδιά να πέφτει
μα δεν μου καίγεται καρφί.

Πέντε μοίρες μού 'γνεψαν υφάδι
πέντε μέρες όμορφες να ζω
και τις δέκα μέσα στο σκοτάδι
μόνος μου τον κόσμο να μισώ.

Από το δίσκο Γιώργος Πολυχρονιάδης, 1974-1987, Τα ωραιότερά μου τραγούδια
Δημοσίευση σχολίου